Teslimat Politikası
TESLİMAT POLİTİKASI
KARGO & TAŞIMA ÜCRETLERİ
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Aras Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.
Resmi tatillerde Kargo teslimatı yapılmamaktadır.
Baby Animals sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler , Bursa Güneştepe'de bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.
Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu takip edebilirsiniz.
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Aras Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.
Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Aras Kargo Müşteri hizmetlerinden 444 25 52 numarasdan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Teslimat ücretlerimizi aşağıdaki tablo üzerinden inceleyebilirsiniz:
TESLİMAT BÖLGESİ TESLİMAT TİPİ TESLİMAT SÜRELERİ TESLİMAT ÜCRETİ TÜRKİYE GENELİ
Standart Teslimat (Aras Kargo)
1-3 İş Günü
80 TL
TÜRKİYE GENELİ
1000 TL ve Üzeri
1-3 İş Günü
Ücretsiz Teslimat
Teslimat Kuralları ve Kısıtlamaları Siparişler yalnızca iş günlerinde gönderilir. İş günleri Türkiye'de resmi tatiller dışında Pazartesi'den Cuma'ya 09:00-18:00 arasını kapsar. Her teslimatta imza verilmelidir.
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Aras Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.
Resmi tatillerde Kargo teslimatı yapılmamaktadır.
Baby Animals sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler , Bursa Güneştepe'de bulunan lojistik depomuzdan sevk edilmektedir.
Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu takip edebilirsiniz.
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Aras Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.
Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Aras Kargo Müşteri hizmetlerinden 444 25 52 numarasdan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Teslimat ücretlerimizi aşağıdaki tablo üzerinden inceleyebilirsiniz:
TESLİMAT BÖLGESİ | TESLİMAT TİPİ | TESLİMAT SÜRELERİ | TESLİMAT ÜCRETİ |
TÜRKİYE GENELİ | Standart Teslimat (Aras Kargo) | 1-3 İş Günü | 80 TL |
TÜRKİYE GENELİ | 1000 TL ve Üzeri | 1-3 İş Günü | Ücretsiz Teslimat |
Teslimat Kuralları ve Kısıtlamaları Siparişler yalnızca iş günlerinde gönderilir. İş günleri Türkiye'de resmi tatiller dışında Pazartesi'den Cuma'ya 09:00-18:00 arasını kapsar. Her teslimatta imza verilmelidir.
- Sitemiz üzerinden saat 13:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.
- Resmi tatil günlerinde verilen siparişleriniz bir sonraki iş günü kargo firmasına teslim edilecektir.
- Özel günler ve resmi tatil günlerinde siparişleriniz kargo firmasına bir sonraki iş gününde teslim edilecek şekilde planlama yapılacaktır.
SİPARİŞİN İŞLENME SÜRESİ
Sitemiz üzerinden siparişinizi havale, kredi kartı yöntemlerinden birini kullanarak siparişinizi oluşturduğunuzda, siparişiniz depo birimimize iletilecek ve ürününüz/ürünleriniz hazırlanmaya başlayacaktır.
TESLİMAT SORUNLARI
Ürünlerinizin teslimatında bir gecikme ya da teslim edilen ürünleriniz ile ilgili bir aksaklık olduğunu düşünüyorsanız aşağıdaki iletişim bilgilerimiz üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile mutlaka iletişime geçmenizi öneririz.
Ekibimiz yaşanan aksaklıkla ilgili olarak sizleri bilgilendirecek ve siparişinizi sağlıklı bir şekilde teslim alabilmeniz için gereken düzenlemeleri gerçekleştireceklerdir.
Müşteri Hizmetleri ekibimize aşağıda ilettiğimiz telefon numarası ya da iletişim sayfamızda yer alan iletişim formumuz üzerinden ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri birimimiz yaşadığınız sorunları çözmek için Hafta İçi saat 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedirler.
Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası : +90 538 034 18 60
- Sitemiz üzerinden saat 13:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.
- Resmi tatil günlerinde verilen siparişleriniz bir sonraki iş günü kargo firmasına teslim edilecektir.
- Özel günler ve resmi tatil günlerinde siparişleriniz kargo firmasına bir sonraki iş gününde teslim edilecek şekilde planlama yapılacaktır.
SİPARİŞİN İŞLENME SÜRESİ
Sitemiz üzerinden siparişinizi havale, kredi kartı yöntemlerinden birini kullanarak siparişinizi oluşturduğunuzda, siparişiniz depo birimimize iletilecek ve ürününüz/ürünleriniz hazırlanmaya başlayacaktır.
TESLİMAT SORUNLARI
Ürünlerinizin teslimatında bir gecikme ya da teslim edilen ürünleriniz ile ilgili bir aksaklık olduğunu düşünüyorsanız aşağıdaki iletişim bilgilerimiz üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile mutlaka iletişime geçmenizi öneririz.
Ekibimiz yaşanan aksaklıkla ilgili olarak sizleri bilgilendirecek ve siparişinizi sağlıklı bir şekilde teslim alabilmeniz için gereken düzenlemeleri gerçekleştireceklerdir.
Müşteri Hizmetleri ekibimize aşağıda ilettiğimiz telefon numarası ya da iletişim sayfamızda yer alan iletişim formumuz üzerinden ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri birimimiz yaşadığınız sorunları çözmek için Hafta İçi saat 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedirler.
Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası : +90 538 034 18 60